Asiakastyytyväisyyskyselyn viimeinen osio lähtee sähköposteihin tänään

Hyvät tarinalaiset,

Tavoitteenamme on jatkuvasti kehittää golfpalvelujamme. Siksi teemme vuosittain asiakastyytyväisyyskyselyn yhteistyössä Suomen Golfliiton ja heidän projektikumppaninsa Players1st kanssa.

Uudistettu ”Pelaaja Ensin” –tyytyväisyyskysely antaa meille mahdollisuuden hyödyntää kokemuksianne golfyhteisössämme ja seurata kehitystämme.
Haluamme edelleen parantaa tietämystämme niistä olosuhteista ja tekijöistä, jotka vaikuttavat pelaajiemme kokemuksiin. Tämä tieto antaa meille ainutlaatuisen mahdollisuuden kehittää golfyhteisöämme sellaiseksi, että sinä pelaajana olet etusijalla ja saat parhaan mahdollisen kokemuksen.
Kyselyn teknisestä toteutuksesta vastaa Golfliiton projektikumppani, tanskalainen Players 1st.

Vastauksenne käsitellään anonyymeinä eikä jäsentietojanne käytetä muuhun kuin kyselyn toteuttamiseen ja toiminnan kehittämiseen eikä sitä luovuteta muille osapuolille.

Tulette saamaan kyselykutsun sähköpostiinne, johon toivomme lämpimästi vastaavanne. Kukin täysi-ikäinen jäsen tulee saamaan yhden kutsun kauden aikana, joista ensimmäiset lähetettiin heinäkuussa ja viimeiset lähtevät tänään.

Jos et ole saanut kutsua koko kesän aikana, tarkasta
1. ovatko yhteystietosi (sähköpostiosoite) Nexgolfissa ajantasalla
2. onko vastauslinkkiviesti mahdollisesti mennyt roskapostiin
3. jos et löydä vastauslinkkiä, ole yhteydessä toimistoon: reetta.sallinen@tarinagolf.fi

Ystävällisin terveisin,

Tarinagolf

Kommentoi

Sinun täytyy kirjautua sisään kommentoidaksesi.