Mitä mieltä olet Tarinan kentistä ja palveluista – kerro se meille?

Tarinan asiakastyytytyväisyyskysely Pelaaja Ensin -lähtee kauden aikana kaikille jäsenillemme kahdessa erässä.

Ensimmäinen kysely lähetettiin 50% jäsenistämme heinä-elokuussa ja ne, jotka tuolloin eivät kyselyä vielä saaneet, tulevat saamaan linkin sähköpostiinsa lähipäivinä.

 

Lisäpanostuksia kenttien hoitoon

Kuluvana kesänä olemme panostaneet mm. kenttänhoitoon yli 20% enemmän resursseja kuin aikaisempina vuosina. Mitä se tarkoittaa käytännössä? Kentällä tehtävistä toimenpiteistä saat lisätietoa mm. ”Pirjolla on asiaa” -videoista.

 

Miten olemme onnistuneet – kerro se meille vastaamalla Pelaaja Ensin kyselyyn?

Eikö kysely ole tullut perille ?

Pelaaja Ensin -asiakastyytyväisyyskysely on Suomen golfliiton organisoima valtakunnallinen palvelu. Kaikki palvelun tilanneiden seurojen jäsenet saavat kyselyn kerran kesän aikana. Tarinan ensimmäinen erä oli heinä-elokuussa ja toinen nyt syyskuun lopussa. Jos et ole saanut Tarinan Pelaaja Ensin -kyselyä syyskuun loppuun mennessä, laita sähköposti, niin toimitan linkin, josta pääset vastaamaan: osmo.ruuska@tarinagolf.fi

 

Terveisin Osmo Ruuska, toimitusjohtaja