Tarinan asiakastyytytyväisyyskysely Pelaaja Ensin -lähtee kauden aikana kaikille jäsenillemme kahdessa erässä.
Ensimmäinen kysely lähetettiin 50% jäsenistämme heinä-elokuussa ja ne, jotka tuolloin eivät kyselyä vielä saaneet, tulevat saamaan linkin sähköpostiinsa lähipäivinä.
Lisäpanostuksia kenttien hoitoon
Kuluvana kesänä olemme panostaneet mm. kenttänhoitoon yli 20% enemmän resursseja kuin aikaisempina vuosina. Mitä se tarkoittaa käytännössä? Kentällä tehtävistä toimenpiteistä saat lisätietoa mm. ”Pirjolla on asiaa” -videoista.
Miten olemme onnistuneet – kerro se meille vastaamalla Pelaaja Ensin kyselyyn?
Eikö kysely ole tullut perille ?
Pelaaja Ensin -asiakastyytyväisyyskysely on Suomen golfliiton organisoima valtakunnallinen palvelu. Kaikki palvelun tilanneiden seurojen jäsenet saavat kyselyn kerran kesän aikana. Tarinan ensimmäinen erä oli heinä-elokuussa ja toinen nyt syyskuun lopussa. Jos et ole saanut Tarinan Pelaaja Ensin -kyselyä syyskuun loppuun mennessä, laita sähköposti, niin toimitan linkin, josta pääset vastaamaan: osmo.ruuska@tarinagolf.fi
Terveisin Osmo Ruuska, toimitusjohtaja